Anyone in team mystic wanna take over some gyms?**

Updated on September 4, 2017 in Blue/Mystic Team
21 on July 11, 2016

Messed up my first post on here, how embarrassing is that lol… Anyways, like I said in the first post, lets not let Valor or Instinct show us up!

  • Liked by
Reply
2 on July 11, 2016

PS: I need help holding down the fort @ St Christopher’s Episcopal Church

Trainer
on July 16, 2016

where is that at? my strongest is my lapras 1000 cp

Mod
on July 16, 2016

It was by blalock and longpoint but I already lost it lol.

Show more replies
  • Liked by
Reply
Cancel
2 on July 16, 2016

I’m mystic but totally have beginner pokes. I’m also trying to find a gym to help out at. 

Mod
on July 16, 2016

it’s okay, it’s best to wait until you have stronger pokemon anyways lol

Trainer
on July 17, 2016

Yeah, my wife just started like four days ago, she’s almost level 8 and has a pretty powerful drowzee. You’ll catch up!

Show more replies
  • Liked by
Reply
Cancel
3 on July 17, 2016

Last night there was a decent pokemon crowd at city center. There were alot of team mystic trainers so we kinda banded together and held the gym for as long as we were there.

Mod
on July 17, 2016

oh nicee, I had my pokemon there on Friday but it got beaten lol. Nice job holding down the fort!

Trainer
on July 18, 2016

Yup. Gonna be going to tomorrow’s mystic Mondays at Hermann park.

Trainer
on March 26, 2017

Is this still going on?

Show more replies
  • Liked by
Reply
Cancel
1 on July 18, 2016

I could use some help in North Houston/ Humble with St Luke Missionary Baptist Church.

Keeps getting overthrown by a group of instinct that seems to be coordinated.

I work near the area and can visit daily but help is always appreciated! 

2380 S Houston Ave, Humble, TX 77396

Trainer
on March 26, 2017

I’m in Kingwood and would like to team up if you’re still playing.

Show more replies
  • Liked by
Reply
Cancel
0 on July 25, 2016

I went to Eldridge Park in Sugarland yesterday with 2 gyms. We took down a 2k+ dragonite. It’s everybody’s game in that area which is very interesting.

 

  • Liked by
Reply
Cancel
0 on July 25, 2016

Team Mystic … I could use some help NW Houston, Lone Star College. 6:30 pm. Plus it gets really nice around the lake at sunset. 😀

  • Liked by
Reply
Cancel
0 on July 25, 2016

Sorry help tomorrow (7/26) sunset 👊

  • Liked by
Reply
Cancel
0 on July 27, 2016

Crenshaw Park has 2 Gyms and a ton of Pokestops. Ive been trying to take those gyms but they are taken back in the next 15 mins by Valor. Im there everyday since I live nearby. I need help!

  • Liked by
Reply
Cancel
4 on July 30, 2017

Hey there, if interested I will be @ Herman Park today… Need to get the legendarys before they are gone for good… contact me @ 8322027897…. thanks

Mod
on July 30, 2017

I can’t today, sorry

Trainer
on July 30, 2017

Preciate u responding back though.

Trainer
on July 30, 2017

I will be also going tomorrow if your available.

Trainer
on September 4, 2017

Still need members for your team?? Lol all late

Show more replies
  • Liked by
Reply
Cancel